Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
    1. Кулер и пътища
    2. По-голяма студена част на турбото
    3. Генерация
    4... вие предложете?

    Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.
    500лв. може да стигнат за снимки с колата ви!!!

    Момчетааа, та едно най-обикновено влизане в магазина за да купите хапване и пийване е 50-80лв!!!
    Та то материалите за един кулер са поне 500лв!
    Кулер-150-200лв. мин. 6-силоконови снадки 15-25лв за бр, скоби 12бр 2.5-5лв бр. тръби, колена, заварки.....

    Почнете ли да пресмятате....... тунинга няма да върви добре..........

    И с чип можете да стигнете 200к.с. НО после трябва доста мисъл да вложите докато си карате колите.....

    Успех!!!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      500лв. може да стигнат за снимки с колата ви!!!

      Момчетааа, та едно най-обикновено влизане в магазина за да купите хапване и пийване е 50-80лв!!!
      Та то материалите за един кулер са поне 500лв!
      Кулер-150-200лв. мин. 6-силоконови снадки 15-25лв за бр, скоби 12бр 2.5-5лв бр. тръби, колена, заварки.....

      Почнете ли да пресмятате....... тунинга няма да върви добре..........

      И с чип можете да стигнете 200к.с. НО после трябва доста мисъл да вложите докато си карате колите.....

      Успех!!!

      500лв. си излиза грубо кулера
      Ама не е в това въпросът , ей виж ме мене подарявам 147 и хората ми плащат проекта
      Доста хора ми пишат на обявата , ама това колко пари , ама онова колко пари и накрая всеки се отказва , и то ... говоря само по-големите цифри , а ония малките дето се събират много ги спестявам
      147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

      Comment


      • #18
        Баси как не се сетих, че тунинг мастъра haljscho чете тук и аз да го занимавам с моите дребни парици. Тея скоби по 5лв не ги бях помислил, ама ще звънна на кредисимо. Другото, което е по-гадно, че вече разбрах с кви очи ме гледат хората, ако изхарча по-малко от 50лв в магазина.
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • #19
          Добре де, italfen как ги правиш твоите сметки?

          те ти снимка на кулера и пътищата и линк от олх-а с цени, направи си една проста сметка

          https://www.olx.bg/ad/aluminievi-tra...tml#d329bdfdaf

          Другия вариант е без снадки, а с заварени колена, ама пак ти трябват амтериали и пари за заварките.

          Отделно един хибрид е 700-900лв., питал съм на 2-3 места колко искат да ми направят моето на 1752 и отговора е този - "700-900 в зависимост от състоянието на турбото."

          В олх-а има готови хибриди за 500лв, ама всичи са за тди и пак трябва напасване.

          И на мен много ми се иска за 500лв. да ставаше, но за съжаление кефа си има цена и е повече от 500.


          П.п. ако намериш вариат за кулер + хибрид(без генерацият) за 500лв, направо говори за двама.
          Attached Files
          '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
          EGR off, cat off, remap, BMC inbox

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Баси как не се сетих, че тунинг мастъра haljscho чете тук и аз да го занимавам с моите дребни парици. Тея скоби по 5лв не ги бях помислил, ама ще звънна на кредисимо. Другото, което е по-гадно, че вече разбрах с кви очи ме гледат хората, ако изхарча по-малко от 50лв в магазина.
            Да ти кажа оня ден видях, че има сирене от 3лв. за кг.

            Иииии дооооста хора се отказаха от тунинга.......

            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от che_ Покажи съобщение
              Добре де, italfen как ги правиш твоите сметки?

              те ти снимка на кулера и пътищата и линк от олх-а с цени, направи си една проста сметка

              https://www.olx.bg/ad/aluminievi-tra...tml#d329bdfdaf

              Другия вариант е без снадки, а с заварени колена, ама пак ти трябват амтериали и пари за заварките.

              Отделно един хибрид е 700-900лв., питал съм на 2-3 места колко искат да ми направят моето на 1752 и отговора е този - "700-900 в зависимост от състоянието на турбото."

              В олх-а има готови хибриди за 500лв, ама всичи са за тди и пак трябва напасване.

              И на мен много ми се иска за 500лв. да ставаше, но за съжаление кефа си има цена и е повече от 500.


              П.п. ако намериш вариат за кулер + хибрид(без генерацият) за 500лв, направо говори за двама.
              Ок, съгласен съм, не съм проучил добре пазара, но толкова ли беше трудно да се напише - 500лв за хибридно турбо няма как да стигнат, ще трябват малко повече. За генерация или кулер съм сигурен, че ще се впиша.

              Зададох си въпроса кратко и ясно, получих отговор стил бай Ганьо тунинг гуру кви пари харчел по магазините.

              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Да ти кажа оня ден видях, че има сирене от 3лв. за кг.

              Иииии дооооста хора се отказаха от тунинга.......

              Сега разбрах защо отказваш хората от тунинга... явно си хапваш редовно от това сирене.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #22
                добре де , с 500лв какъв ти тунинг , я помисли първо какво искаш да изкараш от тая кола , че хората да говорят в цифри.Както казах по-рано : турбо , кулер , пътища , генерация ,помпа , някой друг датчик и на края ремапа . Да не говорим за спирачки , охлаждане и т.н. Прави един ремап и си карай спокойно
                147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

                Comment


                • #23
                  Проблемът е, че Ганю Тюнингарски е спестил 487,32 лв. и иска точно за тази сума да се тюнингова. Е неа как да стане т'ва.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Вие четете ли какво съм написал?

                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
                    1. Кулер и пътища
                    2. По-голяма студена част на турбото
                    3. Генерация
                    4... вие предложете?

                    Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.
                    Тоест кое от изброените е по-добре да направя с ремапа. Напълно съм наясно, че всички тези неща, които съм изброил няма как да станат за тези пари.

                    Първоначално публикувано от dansguardian
                    Проблемът е, че Ганю Тюнингарски е спестил 487,32 лв. и иска точно за тази сума да се тюнингова. Е неа как да стане т'ва.
                    Фики не е нужно да се напъваш
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                      Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
                      1. Кулер и пътища
                      2. По-голяма студена част на турбото
                      3. Генерация
                      4... вие предложете?

                      Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.
                      Колега всичко е навързано.Слагаш по-голямо турбо ,но това върви с кулер и генерация , за да го ползваш пълницено.Слагаш само кулер , ефект почти никакъв /освен визуален/ .Правиш само генерация ,на малкото турбо му става малко по-добре ,и до там. Та 500лв.е някакво начало , но не и завършен проект.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                        Колега всичко е навързано.Слагаш по-голямо турбо ,но това върви с кулер и генерация , за да го ползваш пълницено.Слагаш само кулер , ефект почти никакъв /освен визуален/ .Правиш само генерация ,на малкото турбо му става малко по-добре ,и до там. Та 500лв.е някакво начало , но не и завършен проект.
                        Благодаря за отговора.

                        Бях гледал графика на 1.9 16v само с ремап (без егр и дпф) и 1752 хибрид, където извади 210к.с+ на дино (всичко друго сток).

                        Затова ми бе зададен въпроса тук, понеже винаги се твърдяло, че първо е генерацията и после кулера, но ето, че има други по-ефективни решения. Също така оставих 4та точка за да предложат и други решения по-запознатите, но някои индивиди се наежиха без да са прочели какво същност питам.
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                          Благодаря за отговора.

                          Бях гледал графика на 1.9 16v само с ремап (без егр и дпф) и 1752 хибрид, където извади 210к.с+ на дино (всичко друго сток).

                          Затова ми бе зададен въпроса тук, понеже винаги се твърдяло, че първо е генерацията и после кулера, но ето, че има други по-ефективни решения. Също така оставих 4та точка за да предложат и други решения по-запознатите, но някои индивиди се наежиха без да са прочели какво същност питам.
                          Ти па не си ли свикнал?
                          Alfa Romeo GT 1.9jtd

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                            Фики не е нужно да се напъваш
                            Абе тарикати големи сте (на думи, естествено), ама като стане дума да развържете кесето и да разкешите сте абсолютни мишоци.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #29
                              Това какви графики има с еди какви си коне е много относително - какво е диното, как ги прави тия коне, колко време ще може да ги прави тия коне преди да каже храс....

                              Аз съм гледал и едно стило 16в което правеше 200+ коня с оригиналното тубо и само ремап, ама пича писа че е изкарало 2 месеца.
                              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                                Абе тарикати големи сте (на думи, естествено), ама като стане дума да развържете кесето и да разкешите сте абсолютни мишоци.
                                Само някой мишок да не ти развърже от раменете твойто кесе.

                                Първоначално публикувано от che_ Покажи съобщение
                                Това какви графики има с еди какви си коне е много относително - какво е диното, как ги прави тия коне, колко време ще може да ги прави тия коне преди да каже храс....

                                Аз съм гледал и едно стило 16в което правеше 200+ коня с оригиналното тубо и само ремап, ама пича писа че е изкарало 2 месеца.
                                Диното е на колега от форума и до колкото съм чел фийдбек, напълно знае какво прави.

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=61624&page=15

                                чети от пост №218 надолу
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X